Tájékoztatás

Az idei Zajvédelmi szemináriumot abban a reményben tervezzük és hirdetjük meg, hogy novemberre nem robban be olyan mértékben a koronavírus okozta járvány, ami ellehetetlenítené a rendezvényen való részvételt.

A szállást előzetesen és feltételesen, a korábbi évekhez hasonló résztvevő-létszámra lefoglaltuk.

A tavalyi felhívásunkra számosan jelezték a részvételi szándékukat, amit megköszönünk.

Fontos tudni, hogy a mellékelt Jelentkezési lap kitöltésével kell a végleges jelentkezést megtenni.

A jelentkezési lap alapján a számlát akkor készítjük el, amikor már biztosan látszik a szeminárium megrendezhetősége.

A szemináriumon a Covid elleni védettség igazolásával (legalább két Covid-oltás igazolásával) és az akkori egészségügyi szabályok megtartásával lehet majd részt venni.

Megjegyezzük, hogy a vendéglátás díja a korábbiakhoz képest jelentősen emelkedett, ezért kénytelenek vagyunk a már évek óta változatlan részvételi díjat emelni, abban a reményben, hogy ez mindenki számára elfogadható lesz.

Tervezett program

A felkért előadók a zajvédelem időszerű, a szakembereket, a hatóságokat és az érintetteket leginkább foglalkoztató kérdéseivel, problémáival foglalkoznak.

A felkért előadók mellett – természetesen – bármely zajvédelmi témában, másoktól is várunk és kérünk előadásokat.

Kiállítás

A Szemináriummal párhuzamosan rendezett kiál­lításon a cégek bemutathatják az általuk gyártott, illetve forgalmazott termékeket, (műszereket, akusztikai anyagokat) zajcsökkentési megoldáso­kat, zajszámítási és zajtérképezési szoftvereket.

A kiállításhoz kiállítónként kb. 4 m2 területet tudunk biztosítani 98.000.- Ft* egységáron, amely összeg 1 fő ellátási költségét is tartalmazza.

Lehetőség van poszteres bemutatkozásra, 60.000.- Ft* áron, szintén 1 fő részvételi díjával.

* Az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.

A Szeminárium helye

Hotel Família, 8021 Zamárdi, Endrédi u.1/a.

Előadások

Az előadásokat szóban vagy poszter formában lehet tartani. A bejelentett szóbeli előadások időtartama:

15 perc + 5 perc vita

Az előadások címét és rövid, 8-10 soros tartalmát az OPAKFI titkárságára e-mailen kérjük beküldeni:

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Határidő

Jelentkezés a szemináriumra, szállásfoglalás, előadóktól az előadás címe és rövid tartalma:

  1. szeptember 25.

 

Részvételi díj

A Szeminárium részvételi díja:

– egyesületi és jogi tagoknak:           39.000.- Ft*

– nem egyesületi tagoknak:               44.000.- Ft*

(A részvételi díj 15.000.- Ft* ellátási költséget tartalmaz)

* Az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.

 

Szállás

A szállást a Hotel Famíliában, a szemináriummal azonos épületben, 1 vagy 2 ágyas elhelyezéssel tudjuk biztosítani.

 

Szállásdíjak (kötelező reggelivel) 

SZ/1   1 ágyas szoba 1/1                              12.500.- Ft/éj*

SZ/2   2 ágyas szoba 2/1                              8.500.- Ft/fő/éj*

                                                                       (1 éj esetén 10.000.- Ft/fő/éj*)

* A szállás-árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.

 

Egyéb információk

A Szeminárium megnyitása:              2021. november 3-án 1400 órakor

A programot és a kiállítók jegyzékét a regisztrációnál adjuk át.

A programfüzetben lehetőséget nyújtunk bármely cég részére a zajvédelemmel kapcsolatos tevékenységének vagy termékének a hirdetésére. A hirdetés ára: 20.000.- Ft, amely összeg az ÁFÁ-t tartalmazza.

A Jelentkezési lap innen tölthető le

 

 Fizetési feltételek

A részvételi díjat és a szállásköltséget a jelentkezési lap alapján az OPAKFI által kiállított számla (2021.10.03.) szerint 8 napon belül, a megadott bankszámlára kell átutalni.

A megrendelt szállás lemondása esetén 30 nappal a rendezvény előtt 50 %, 15 nappal a rendezvény előtt 100 % kötbért számítunk fel.       

 

Titkárság

OPAKFI

Bába Ildikó

1114 Budapest, Bartók Béla út 15/a, félemelet 16.

Telefon: (1) 783 4781 E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Scientific Society for Optics, Acoustics, Motion Pictures and Theatre Technology

Founded in 1933

President: Dr.Lupkovics Gábor
Secretary general: Kvojka Ferenc
Chair of the Scientific Committee: Dr.Balogh Géza
Chairman of the Supervisory Board: Dr.Füredi Károly
Board members: Becsei Katalin, Urbin Ágnes

Statements

Itt tekinthetők meg az 1%-os adóhányad felhasználásáról szóló tájékoztatók, jelentések, mérlegek stb.

More

Basic Regulations

Az egyesület alapszabálya

More

Join Us (HU)

Online jelentkezés

More

Sections

Section of Acoustics

President: Beáta Mesterházy
Secretary general: Zsuzsanna Alabárdos
Board members: Géza Balogh, Gergely Borsi, Zoltán Horváth, Attila Balázs Nagy

Section of Motion Picture

President: Bence Képessy
Board members:: László Babiczky, Károlyné Borhi

Section of Optics

President: Dr. Aladár Czitrovszky
Secretary general: Ákos Antal
Board members: András Podmaniczky, Tamás Abonyi, Gábor Lupkovics

Section of Noise and Vibration Control

President: András Muntag
Secretary general: Miklós Márkus
Board members: Mária Ropoliné Lázár, Ágnes Póta, Ferenc Kvojka

Our sponsors

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.